Import kontakter fra Excel til Outlook

0
1151

Har du informationer på kontaktpersoner liggende i et Excel dokument og vil gerne have oplysningerne importeret til din Outlook adresseliste? Så skal du følge denne lille guide, der viser hvordan du kan importere kontakter fra Excel til Outlook.

  1. I Outlook i menuen Filer, skal du klikke på Importer (Import) og Eksporter (Export).
  2. Klik på “Importer fra et andet program eller en fil” (Import from another program or file), og klik derefter på Næste.
  3. Klik på Microsoft Excel, og klik derefter på Næste.
  4. I “fil til import” boksen skal du finde den Excel-fil (. Xls), der indeholder de kontakter du vil importere til Outlook.
  5. Klik på en af følgende:
  6. * Erstat dubletter med de importerede emner
    * Tillad dubletter skal oprettes
    * Importer ikke dubletter

  7. Klik på Næste.
  8. I mappelisten skal du vælge Kontakt mappen, hvor du ønsker at dine importerede kontaktoplysninger skal gemmes.

Kilde: Microsoft

Tidligere artikelTweak Windows 7 med 4 gratis programmer
Næste artikelMere hukommelse i Windows 7