Anmeldelse af Office 365 Personal

0
1394

Det svært at holde overblik over alt det, som man skal nå, og ofte kan det være svært at nå det hele. Derfor er det vigtigt at have ressourcerne i top, så du altid får det bedste kvalitet. Med de rigtige ressourcer kan dine opgaver også hurtigt føles nemmere og mere overskuelige. Med alle de klassiske programmer i Office-pakken, ved man, at alt er designet efter at skulle gøre alle opgaver så nemt for dig som muligt. Med intelligent teknologi og skabeloner, som er nemme at anvende og skræddersy filer efter sine egne behov, bliver arbejdet en leg som altid bliver af højeste kvalitet.

Køb Office 365 Personal

Hvad får du med Office 365 Personal?

Med Office 365 Personal får du alle de klassiske office-programmer i en Premium udgave. Udover premium-versionerne af Word, PowerPoint og Excel, får du også Outlook, Publisher og Acces med i pakken, samt adgang til tjenesterne OneDrive og Skype. Hver måned tilbyder Microsoft opdateringer af alle pakkens programmer, så du altid bliver opdateret med de nyeste funktioner og fejlrettelser. 

Pakken Office 365 Personal kan du downloade ned på flere af dine enheder (MacOS, PC, iOS og android), hvilket betyder, at du ikke betaler for mere end det, som du bruger, men ikke er bundet til kun én enhed. Med pakken får du også 1 TB data til OneDrive, så du altid har mulighed for at sikkerhedskopiere dine filer og billeder, så du ikke mister dem, uanset hvad der skulle ske. Desuden for du også mulighed for at gemme alle dine følsomme filer på OneDrive Personal Vault.

Word

Med Word er du sikker på, at dine dokumenter bliver skrevet i et af de førende programmer indenfor dokumentskrivning, og som altid nemt kan omdannes til PDF-filer. Du kan også nemt med Word nyeste funktion omforme din håndskrift med en stylus til digital tekst, som nemt kan inkorporeres og redigeres i andre tekstafsnit. Samt tilbyder Word også CV-assistance, så du altid kan få nemt og hurtigt hjælp med at skrive det perfekte CV, som bedre passer jobopslaget, og derved imponerer din fremtidige arbejdsgiver.

Hvis du skal skrive større dokumenter med en gruppe, gør Words realtime samarbejdsfunktion det nemmere. Alt det kræver er, at du deler dokumentet og slår redigering til, og så kan du og din gruppe skrive i samme dokument samtidig, uanset hvor i er.

PowerPoint

En præsentation er aldrig det samme uden det perfekte diasshow, og med PowerPoint er det nemt at lave. Med de mange designskabeloner, er det nemt at lave et overskueligt og stilrent diasshow. Og med de mange 3D-modeller og animationer, er det nemt at skabe overblik over alle ens planer og ideer.

PowerPoint kan også nemt omdannes til PDF, og deles med andre, så du aldrig behøver at stå med en stor præsentation alene.

Excel

Det kan tage ufattelig lang tid at udregne tendenser og skabe overblik over store mængder data, men med Excel bliver det nemt og hurtigt. Excel anvender intelligent teknologi, som er bygget til at genkende de mønstrer, som du anvender i dine regneark, så du hurtigt kan kopiere tendenser, og udregne store mængder af regnestykker på et splitsekund. Excel er også oplagt til at udvikle formler, som passer til de datasæt du arbejder med, så du nemt og hurtigt kan indsætte nye tal og få facit hurtigt.

Fordi at store mængder data kan være uoverskuelige, er Excel udstyret med flere forskellige funktioner til at lave automatiske grafer og diagrammer, som simpelt kan vise en tendens. Og med tabeller og formatering kan du hurtigt lave prognose over tendenser i dit datasæt.

Også Excel kan omdannes til PDF, og hurtigt deles med andre.

Outlook

Det kan være svært at holde styr på alt det man skal nå. Kalenderen, mailen og dine kontakter kan hurtigt blive rodet sammen, og måske glemmer du helt at tjekke den ene – derfor er Outlook skabt til at samle alle dine beskeder og planer ét sted. Når det hele er samlet, kan du hurtigt skabe dig et overblik over alt, det du skal, og endda nemt dele din kalender med andre, så de ved, hvornår du har tid. Delingsfunktionen gør det også nemmere at planlægge og koordinere begivenheder og møder. Fordi Outlooks kalender er koblet op med din mail og kontakter, kan den også hurtigt og nemt nedskrive de planer, du får løbende automatisk. Fordi det er her, hvor du samler alle dine personlige oplysninger, er Outlook udstyret med de bedste sikkerhedsfunktioner, så der aldrig sker noget med dine oplysninger.

Publisher

Publisher er på mange måder ligesom Word – eller nok nærmere en fusion af Word og PowerPoint. Hvor Word er bygget til at behandle lange tekstafsnit, fokuserer Publisher på selve grafikken. Publisher kan bruges til et stort udvalg af ting; fra logoer til pamfletter. Med Publishers mange skabeloner er det nemt at skabe flotte og unikke designs, som nemt kan ændres til at passe situationen. Med Publisher er det også nemt at skabe et udvalg af grafiske produkter, som alle passer ind i samme stilunivers. Publisher skærer markant ned på tiden som bruges til at designe og udarbejde det perfekte layout. Med Publisher kan du også være sikker på, at dit layout forbliver det samme, uanset hvordan du vælger at eksportere det, om du så printer det ud eller sender det med en e-mail.

Acces

Acces er Excels mere kompliceret søster – men det kan betale sig at lære det godt. Med Acces kan man nemt oprette nye virksomhedsplaner med programmets funktioner og skabeloner. Du kan bruge Acces til at tweake andre programmer, så de passer bedre til din arbejdsplads. Du kan hurtigt lave velfungerende programmer, som er skræddersyet efter dit behov, som kan bruges til fx at lave automatiske forretningsprocesser, formularer og rapporter. Du kan også bruge Acces til at lave skræddersyet apps, så de er brugerdefineret til din arbejdsplads og dens medarbejdere eller kunder. Acces kan også bruges til at forene og redigere data fra forskellige kilder. For at sikre at dine filer er i sikkerhed, har du altid mulighed for nemt og hurtigt at gemme dem i en Microsoft-server.

Tidligere artikelHvad er Office 365?
Næste artikelPrøv Office 365 gratis i 30 dage