Anmeldelse af Gran Turismo 7 til PlayStation 5

0
1542

Er du klar til at opleve den nyeste version af det velkendte racerspil? Denne kæmpe nyhed er længe ventet og forhåbentlig kan det blive en realitet at opleve dette episke spil på den nye PlayStation 5 i 2022. Spillet Gran Turismo er udviklet af Polyfoni Digital og udgives af Sony Interactive Entertainment, som har hele 22 års erfaring bag sig med spillet. Hvis du allerede på forhånd kender til de ældre versioner af Gran Turismo, så er spændingen for det nye spil med sikkerhed på det højeste. Hvad kan du forvente af det nye spil? Det kan du læse mere om her.

Det bedste af det hele

Med de mange år bag sig indenfor Gran Turismo serien, kan du forvente at spillet indeholder flere dele fra dets lange historie. Med dette spil, får man altså det bedste fra både fremtiden, nutiden og fortiden indenfor seriens mange års eksistens. Er du til biler og elsker detaljer samt ræs, så vil du elske dette bilspil. I det nye spil kan man både finde klassiske køretøjer på baner, samt den velkendte GT Simulation Modes, som et vendt tilbage i det nye spil. Mulighederne er mange indenfor seriens nyeste medlem.

Spillet får skam også de sublime fordele fra den nyeste version af PlayStation, nemlig 5’eren. Den nye PlayStation 5, har nemlig grafik udover det sædvanlige, hvilket gør spillet endnu federe. Det nye Gran Turismo 7, bliver helt sikkert en oplevelse at spille. Selvom spillet ikke er muligt at købe endnu, så kan du gøre dig klar med den nye PlayStation 5, hvis du ikke allerede har købt den. Er du i tvivl om, hvor du kan købe en PlayStation 5, så se mere her.

Historien bag det Gran Turismo-Serien

Gran Turismo stammer fra Japan og kategoriseres som et racersimulerings-videospil. Spillet er designet til PlayStation. Med deres 22 års erfaring, betydet det, at det allerførste spil så dagens lys i 1997. Siden da er spillene blevet udviklet til flere versioner, og har på verdensplan solgt over 80 millioner enheder. Køretøjerne i spillene er detaljerede og er baseret på fysiske indtryk, derunder tuning og virkelige køreindtryk. For eksempel er lydene i spillene taget fra optagelser af virkelige køretøjer.  Spillene er med til at give en så realistisk oplevelse som muligt indenfor denne verden af biler.

Worth the wait

Gran Turismo 7 skulle oprindeligt være udkommet i år, men er blevet forsinket til næste år. Selvom det er svært at vente på at de fede spil udkommet, så bliver det med høj sandsynlighed worth the wait. Hvis du elsker racerbiler, og endnu ikke har prøvet at spille de tidligere versioner af Gran Turismo, så bliver det en oplevelse når det nye kommer. Er man erfaren for disse spil, vil forventningerne måske også være enormt høje på grund af de forbedringer der kommer. Med den nye PlayStation 5 og dette spil, kan du være sikker på at underholdningen er hjemme for den efterfølgende tid. Hvilken dato spillet får den endelige release er endnu ikke oplyst.

Tidligere artikelSådan tilmelder du dig domæneovervågning hos Netsite