Sådan tilføjer du signatur i Outlook 2010

0
41

En af de vigtigste funktioner i Outlook 2010, når du sender e-mails, er muligheden for tilføje en personlig signatur i slutningen af e-mailen, der indeholder kontaktoplysninger og høflig afslutning på e-mailen. Læs her hvordan du tilføjer signatur i Outlook 2010.

I Outlook 2010 kan du opsætte din personlige signatur, så den automatisk bliver tilføjet til alle de e-mails du sender afsted. For at skabe og tilføjer en signatur i Outlook 2010, så skal du gøre følgende:

  1. Start Outlook 2010 og klik på Office -> Options
  2. Du åbner nu en dialogboks som hedder Outlook Options. Vælg fanebladet Mail -> klik på knappen Signature.
  3. Du åbner nu dialogboksen Signatures and Stationary – under Edit Signature kan du oprette en signatur eller kopiere allerede eksisterende signatur ind.
  4. Under E-mail Accounts in højre side kan du via en drop-down menu vælge præcis hvilken e-mail konto signaturen skal tilføjes.
  5. For at gemme dine ændringer skal du klikke på Save og eventuelt på Rename og kalde din signatur noget sigende – f. eks Privat-Signatur, hvis du har en separat signatur til privat e-mail og arbejds e-mail.
  6. Klik på OK og nu er din personlige signatur tilføjet til Outlook 2010.

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her